خانه » مقالات » رشد لینک ها و تاثیر مستقیم با سئو و رتبه مناسب وب سایت

رشد لینک ها و تاثیر مستقیم با سئو و رتبه مناسب وب سایت

افزایش لینک شهرت در وب سایت برای شما !

برای موتور هایی‌ که وب را کرال می‌ کنند، لینک ها شبیه خیابان هایی‌ بین آنهاست. موتور ها با استفاده از تحلیل های پیچیده لینک، چگونگی‌ ارتباط تامل این صفحات با یکدیگر را کشف کنند.


پکیج های سئو

پکیج های سئو,بسته های سئو,سئو,بهینه سازی سایت,مقالات سئو,مقالات جدید سئو

از اواخر دهه ۹۰موتور های جستجو از لینک ها به عنوان رای استفاده می‌ کردند، لینک ها ارائه دهنده دمکراسی نظرات وب در مورد اینکه چه صفحاتی مهم معروف هستند ، بودند. موتور ها کاربر د لینک دیتا ها را تصفیه و به نوعی هنر عالی‌ تبدیل کردند، الگوریتم های پیچیده بررسی های دقیق ظریفی‌ را از وب سایت ها و صفحات بر طبق این اطلاعات ایجاد کردند.

اینطور نیست که بگویم تمام چیز در seo در مورد لینک هاست، اما متخصصین جستجو، بخش بزرگی‌ از الگوریتم موتور ها را به فاکتور های مبتنی‌ بر لینک نسبت می‌ دهند. جهت کسب اطلاعات در این زمین، به مقاله فاکتور های رنکینگ در موتور های جستجو مراجعه بکنید . موتور های جستجو، از طریق لینک ها نه فقط می‌ توانند شهرت وب سایت صفحات را بر طبق عدد شهرت صفحاتی را که به آنها لینک می‌ شوند را تحلیل کنند، بلکه معیار هایی‌ همچون اتعماد، اسپم، صلاحیت شان را هم ارزیابی ‌ می‌ کنند. وبسایت های قابل اعتماد بیشتر تمایل به رابطه با دیگر وبسایت های معتبر دارند، در حالی‌ که سایت های اسپمی لینک های زیاد ‌ کمی‌ از سایت های معتمد دریافت می‌ کنند. باری کسب اطلاع بیشتر در این زمینه به متن سایت های تایید شده مراجعه بکنید . سایت های با صلاحیت و قدرتمند که حاوی آن دسته از وبسایت هایی‌ می‌ شود که در الگوریتم “هیل تاپ” قرار دارند، لینک هایی‌ را در اختیار شما قرار می‌ دهند که به خوب ی‌ وجود محتوای پیشرفته را در موضوعات ویِژگزینشه نشان می‌ دهد.

به لطف وجود این تمرکز بر فرد د الگوریتم ها و نقد لینک ها افزایش پروفایل های لینک یک وب وب سایت امری حیاتی برای جریان قدرت، توجه ترافیکی است که از موتور جستجو کسب می‌ کنند. به عنوان نظر کارشناسی از دیدگاه سئو، لینک سازی جزو ضروری ترین تکالیفی است که جهت کسب رنکینگ و موفق یت در ترافیک بایستی به کار بندید.

نشانه هایی‌ جهت لینک

روش موتور های جستجو

پیش از قدم گذاشتن در تلاش جهت سخت لینک، معرفت عناصری که بوسیله موتور های جستجو جهت لینک مصرف می‌ شود همچنین اینکه چگونه این عناصر فاکتور هایی‌ برای ارتقا وزن لینک ها در الگوریتم ها می‌ شوند را درک بکنید . موتور های جستجو از لینک ها بهروش های مختلفی‌ مصرف می‌ کنند. با اینکه تمام معین ه های مورد نیاز جهت سنجش لینک بوسیله موتور های جستجو را نمی‌ دانیم، ولی‌ سالها تجربه تست های دستی، ما را یاری کرده تا بتوانیم برخی‌ فرضیات هوشمندانه ای را که قابل تعمیم دهی‌ به جهان واقعی‌ است را استرس یم کنیم. در ادامه لیست فاکتور های برجسته را که ارزش در نظر گرفتن دارند را باهم مرور می‌ کنیم. این نشانه ها ، تعدادی فرای اینها، توسط افراد پیشرفته در زمینه سئو، وقت سنجش اهمیت لینک لینک پروفایل وب سایت به کار رفته است.

شهرت جهان ی‌

هرچه وب سایت با اهمیت تر و مشهور تر باشد، لینک هایی‌ که به آن وبسایت می‌ شود، خیلی مهم تر خواهد بود. به عنوان مثل “ویکیپدیا” عملا با ۱۰۰۰ها وبسایت دیگر لینک می‌ شود که به معنی‌ معروف مهم بودن آن است. برای کسب اعتماد صلاحیت از طرف موتور جستجو، شما نیازمند کمک وبسایت هایی‌ دارید که به شما لینک می‌ شوند. هرچه معروف تر بشند، خوبتر خواهد بود.

شهرت محلی عنوانی

مفهوم شهرت “محلی” اولین بر بوسیله موتور جستجو “تئوما” ابداع شد، لینک های ارتباطی‌ که مورد ارتباط دارند مهم تراز لینک هایی‌ می باشند که موضوعات عمومی یا بی‌ ربط دارند. به عنوان مثال: چنانچه وب سایت شما فروشنده خانه سگ باشد، دریافت لینک از آدرس هایی‌ که مربوط به سگ می‌ شوند بیشتر ارزش دارد تا موارد بی‌ ربط مثل فروش اسکیت .

موتون انکر

یکی‌ از قویترین سیگنال هایی‌ که موتور های جستجو در رده بندی از آن استفاده می‌ کنند، متون انکر هستند . اگر ده ها لینک به صفحه ای با کلمه کلیدی درست اشاره کنند، آن صفحه اقطعا ل خیلی ‌ بالایی‌ در کسب رنکینگ خیلی ‌ بهتر جهت عبارتی که در متن انکرش قرار داده کسب خواهد کرد. می‌ توانید نمونه های اینروش را به جستجو کردن عبارت “اینجا را کلیک بکنید ” بیابید ، در این نوع مثال بسیار زیاد ‌ از نتایج به علت وجود متون انکر داخلی‌ شان رتبه های بهتر ی‌ کسب می‌ کنند.

رتبه اعتماد

تعجبی ندارد اینترنت مملو است از اندازه عظیم اسپم ها. برخی‌ تخمین زده ا‌ند که تا ۶۰%اندازه وب وب سایت های اینترنت اسپم هستند . موتور های جستجو، به منظور ریشه کهن کردن این اندازه محتوای بی‌ ربط سیـستم هایی‌ را بکار گرفته ا‌ند که بر پایه لینک گراف عمل می‌ نماید . کسب لینک از دامنه های پر اعتماد می‌ تواند تا میزان بسياري به رتبه شما در سنجش رنکینگ تان یاری کند. وب سایت های دانشگاه ها ، سایت های دولتی ، و سازمان های غیر انتفاعی از عبارت دامنه های پر اعتماد هستند .

همسایگی لینک ها

لینک های اسپم به هردو مسیر می‌ روند. وب سایتی که به اسپم لینک می‌ نماید ، عملا خودش هم اسپم محسوب می‌ شود، که در بازگشت سایت های اسپمی بسياري به آن لینک می‌ کنند. موتور های جستجو با نگاهی‌ اجمالی به تمام این لینک ها، دامنه همسایگی وب سایت هایی‌ که در جوار وبسایت شما قرار دارند را شناسایی می‌ نماید . بنابرین، در انتخاب سایت هایی‌ که با آنها تبادل لینک می‌ بکنید همچنین وبسایت هایی‌ که به شما لینک می‌ شوند عاقلانه رفتار بکنید .

تازگی لینک ها

نشانه های لینکی‌ بعد از مدتی‌ رو به زوال می‌ روند. وبسایت هایی‌ که یک زیاد دیده شده بودند، با افت روبرو می‌ شوند نهایتان از دریافت لینک های باز می‌ مانند. بنابرین، نه فقط بایستی به دریافت لینک به وب وبسایت تان محتاط باشید، بلکه تلاش بکنید در طول زمان به طور همیشگی لینک تزریق بکنید . موتور های جستجو آن را عموما “لینک تازه” می‌ نامند، از تازگی نشانه ها برای قضاوت شهرت رابطه فعلی‌ وب سایت ها مصرف می‌ کنند.

اشتراک گذاری های اجتماعی

چند سال اخیر با انفجار اشتراک گذاری مطالب از طریق سرویس های اجتماعی مانند فیس بوک تویتر، و گوگــل پلاس بوده ایم. چنانچه چه موتور های جستجو با لینک های اشتراک گذاری شده به گونه ای مفرق با لینک های دیگر رفتار می‌ کنند، ولی دقت بسياري به آنها می‌ کنند. این بحثی‌ است که در بین متخصصین جستجو بیان است اینکه موتور های جستجو چگونه از لینک های اشتراک قدیم شده در الگوریتم شان بهره می‌ گیرند در هر صورت نمی بایست ارزش پیشرفت شبکه های اجتماعی را نقض کرد.

قدرت اشتراک گذاری های اجتماعی

چگونه شرکت های گوگــل پلاس تویتر، فیسبوک ، قدرت را در دست گرفتند؟

سال های ۲۰۱۱و ۲۰۱۲ پیشرفت عظیمی‌ را در اشتراک گذاری های اجتماعی تاثیرات آن بر جستجو دید . شرکت گـوگل به خصوص شروع به ترکیب تعداد خیلی ی از شبکه های اجتماعی با فهرست نتایجش کرد. این فرایند، در بر گیرنده نتایج شخصی‌ سازی شده، تا فرد ان ثبت نامی‌ می‌ شد که فرصت دسدلهره و ترس ی‌ به محتویات اشتراک گذاری شده بوسیله جستجو کنندگان را نیز به آنها می‌ داد. به طور معمول این نتایج در ۱۰عنوان ابتدای فهرست نتایج ظاهر نمی‌ شود، اما به علت تاثیرات نفوذ اجتماعی ترفع می‌ یبابند.

قدرت بالقوه این تغییر به سمت شبکه های اجتماعی برای بازاریابان موتور های جستجو زیاد عظیم است. آن دسته از افرادی ‌ که در حلقه های بزرگ شبکه های اجتماعی مطالب شان را اشتراک گذاری می‌ کنند، با شانس برای دریافت ترفیع در نتایج جستجو بهره‌مند هستند . برای انتشار کنندگان این مساله یعنی‌ ، اشتراک گذاری مطالب شما توسط حلقه های بزرگ تاثیر گذار دیگر، جهت شما هم سود آور است. به طور خاص جهت گـوگل ، این امر کاملا در مورد مطالبی‌ که در گوگــل پلاس اشتراک گذاری می‌ شود، درست است.

اشتراک های اجتماعی ، مانند اشتراک های لینک است ؟

در یک کلام، خیر. چنانچه چه شواهدی مبنی بر تاثیر اشتراک های اجتماعی مانند تویت ، لایک، و پلاس روی رنکینگ وجود دارد، اما در حال حاضر لینک ها در ترفیع شهرت محتوای شما به مراتب برتر ماندگار تر نسبت بهروش های دیگر است.

یکی از مهترین بخش های سئو وب سایت لینک بیلدینگ است

اصول تهیه لینک( لینک بیلدینگ )

لینک سازی نوعی هنر است. نسبتا چالش برانگیز ترین بخش بهینه سازی است ولی‌ مهمترین بخش جهت موفق یت نیز می‌ باشد. لینک سازی مستلزم خلاقیت ، سرعت ، و اکثرا بودجه مالی‌ است. هیچ دو کمپین لینک سازی را نمی‌ توان یکسان دانست، و روشی‌ را که شما برای ایجاد لینک هایتان انتخاب می‌ بکنید ، بیشتر بستگی به نوع وب سایتی که ملک آن هستید دارد تا به نوع شخصیت شما. در ادامه ، ۳نوع بنیادی اکتساب لینک را ارزیابی ‌ می‌ کنیم.

۱. لینک سر مقاله “طبیعی”

لینک هایی‌ هستند که به طور طبیعی توسط وب سایت ها صفحات داده شده و می‌ خواهند با مطالب یا مجموعه شما رابطه برقرار کنند. این لینک ها نیازمند هیچ عمل خاصی‌ از طرف سئو ندارند، به غیر از ایجاد محتویات ارزشمند ، توانایی اطلاع رسانی در مورد آنها .

۲ . لینک سازی دستی‌

seo این لینک ها را با ارسال پست الکترونیکی به بلچنانچه ها برای لینک، ثبت نام در سایت ها برای مسیر، یا پرداخت نرخ جهت هر نوع فهرست شدن ایجاد می‌ نماید . سئو با شرح چگونگی‌ سود رسانی ایجاد این لینک ها جهت تولید کنندگان ارزش اضافی برای آن ایجاد می‌ نماید . مثال های این موارد حاوی پر کردن فرم های نظر سنجی قبل از ثبت نام در وبسایت ، یا دریاف جایزه قانع کردن فرد از راه های مختلف ….

۳ . لینک های خود آفریده ( غیر سر مقاله ای )

صد ها هزاران از وب وبسایت ها به کاربر ان شان این فرصت را می‌ دهند تا از طریق ثبت نام در بخش مهمان، امضا های فروم نظرات بلاگ، یا پروفایل های شخصی‌ لینک سازی کنند. این لینک ها از نوع کم ارزش ترین ها می باشند ، اما می‌ توانند، در کل ، بر وبسایت تاثیر بگزارند، در کل، موتور های جستجو سعی‌ می‌ کنند اکثر این لینک ها را کم اهمیت در نظر بگیرند، و اینطور گمان می‌ رود که وب سایت هایی‌ که به شدت به تولید این نوع لینک ها می‌ پردازند ، جریمه می‌ شوند. امروز اکثر این نوع لینک ها اسپم در نظر گرفته می‌ شود، و در استفاده از آنها بایستی با احتیاط بود.

شروع کمپین لینک سازی

شبیه هر نوع کار بازاریابی اولین گام در کمپین لینک سازی ، ایجاد هدف استراتژی است. متاسفانه ، لینک سازی یکی‌ از سخت ترین کار ها برای اندازه گیری است. اگر چه موتور های جستجو ذاتا وزن هر لینک را با دقت آماری و ریاضی‌ می‌ سنجند، ولی معرفت این اطلاعات جهت افراد خارج از این موتور ها غیر ممکن است .

بهینه سازی در برای سخت مقیاس رده بندی ارزش لینک ها وابسته به چندین نشانه است. همراه با اطلاعاتی‌ که در باره نشانه های لینک پیش تر گفته شد، این معیار ها حاوی نکات زیر می‌ شود:

کسب رتبه برای جستجوی کلمات مرتبط

یکی‌ از بهترین راه هایی‌ که می‌ تواند نشان دهد که موتور جستجو چگونه به صفحه ای ویِژگزینشه ارزش می‌ دهد ، جستجوی کلمات یا جمله های کلیدی است که آن صفحات هدف قرار داده ا‌ند خصوصا در تاگ عنوان تیتر ها. به عنوان مثال اگر می‌ خواهید جهت جمله “آموزش زبان” رتبه کسب بکنید ، کسب لینک از صفحاتی که قبلا جهت این جمله رده بندی شده ا‌ند ، تا میزان چشم گیری یاری خواهد کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

سفر به مروارید خلیج فارس

سفر به مروارید خلیج فارس سفر به مروارید خلیج فارس، بدون هیچ شک و تردیدی، ...

تاثیر موسیقی بر مغز انسان

تاثیر موسیقی بر مغز انسان در این مطلب میکوشیم تا شما دوستان را با تاثیر ...

تست روانشناسی چیست؟

 تست روانشناسی چیست؟   در این مطلب قصد داریم تا شما دوستان را با مشاوره ...